Bo piłka jest okrągła, a makaroniki są pyszne

Zwykły wpis

Mili Państwo, ja miałam tego nie pokazywać. Miałam się nie przyznawać, że znowu mi makaroniki nie wyszły jak chciałam. W sumie sama jestem sobie winna, bo po raz drugi wzięłam się za nie na wkurwie i w niedoczasie. A uczyła mama, że tak się nie robi. No nie robi. Moja wina. A do tego zdjęcia kuleją nieco. Bo noc mnie zastała. A uczyła mama, że najlepsze zdjęcia w dziennym świetle wychodzą? No uczyła.

Ale.

I tak Wam je pokażę. Bo pasują do dzisiejszego dnia. Adekwatne są wybitnie. I ogólnie bo tak. W końcu nie po to człowiek własnego bloga zakłada, żeby nie mógł na nim postępować wedle własnego widzimisię, prawda?

Zatem. Oto one:

Mecz Polska – Rosja w wersji pysznej.

Czy wygra Rosja?

Czy może Polska?

Czy będzie remis?

To wszystko rozstrzygnie się na zieloniutkiej murawie :-)

No dobrze, wystarczy, bo mama też uczyła, żeby nie bawić się jedzeniem ;-)

Jak ktoś ciekawy to powiem tylko, że makaroniki zrobiłam z przepisu Dorotki, masę czerwoną zrobiłam z odparowanego soku czereśniowego i mascarpone, zaś białą i niebieską z mascarpone i kirschu. Do niebieskiej oczywiście dodatkowo trafił barwnik.

A Wy kibicujecie?

11 responses »

  1. No ba! Jasne że kibicujemy! A te kolorki to wyglądają jak od kredek bambino :0) Robiłaś kiedyś kolorową gumę do żucia, wgryzając w nią kawałek kredki? Ja pasjami!

  2. No nie! właśnie dzisiaj, po długich przygotowaniach umysłowo – sprzętowo – przepisowych robię swoje pierwsze makaroniki. Nie wiem, jak mi wyjdą, ale postanowiłam doprowadzić je do perfekcji i cokolwiek się wydarzy nie poddam się! Twoje są całkiem udane i jak najbardziej na czasie. Życzę naszym piłkarzom takiej wiary, samozaparcia, jakie ja mam do makaroników. I sukcesu nam wszystkim :-)

      • Przegrałaś! Jeszcze ich nie upiekłam, ale już wiem, że będzie katastrofa. Są stanowczo za rzadkie. Jakiś do dupy ten przepis, porównałam z innymi i musi być znacznie więcej suchych składników. Trudno się mówi :( Następnym razem będzie lepiej.

Masz coś do powiedzenia? Nie krępuj się!:

